سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

جمعی از کارگران فضای سبز شهرداری کوت‌عبدالله در یک هفته گذشته با تجمع مقابل ساختمان استانداری خوزستان پرداخت حقوق معوقه خود را مطالبه کردند.

کوت‌عبدالله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمود کروشاوی یکی از این کارگران گفت: ۴ ماه حقوق از پیمانکار شهرداری کوت عبدالله طلب داریم ضمن اینکه حق بیمه کارگران تنها تا مهرماه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تنها مطالبه کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله پرداخت چهار ماه حقوق معوقه است ادامه داد: حقوق کارگران رقم ناچیزی است که تاخیر در پرداخت آن در پایان هر ماه مشکلات اقتصادی خانواده‌های این قشر محروم را تشدید کرده است.

کروشاوی با ابراز گلایه از تهدید صورت گرفته از سوی مسئولان شهرداری و پیمانکار اظهار داشت: هر گاه برای احقاق حق خود تجمع می کنیم تهدید به اخراج می شویم.

شهردار کوت عبدالله در همین خصوص بیان کرد:روز گذشته نشستی پیرامون این موضوع در دفتر مدیرکل امورشهری استانداری خوزستان برگزار شد و با سند و مدرک ثابت کردیم که حقوق و بیمه این کارگران تا مهرماه پرداخت شده است.

نواب حاجیان سعید افزود: این کارگران در ماههای مرداد، شهریور و مهرماه امسال اعتصاباتی داشتند و دست از کار کشیدند که پیمانکار مطابق قانون حقوق روزهایی که کارگران سرکار حاضر نشده اند را پرداخت نکرده است.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از خواسته های کارگران تسویه حساب توسط پیمانکار است، پیمانکار این تسویه حساب را ارائه می دهد اما اگر هم از این اقدام خودداری کرد کارگران می توانند با مراجعه به اداره کار از این پیمانکار شکایت کنند.

کد خبر 472862

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha