وکلای استراماچونی در مورد مهم‌ترین درخواست این مربی ایتالیایی شفاف‌سازی کرده‌اند که با گفته مدیران استقلال در تناقض است.

استراماچونی

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که درخواست ۱۱ بندی استراماچونی از باشگاه استقلال از روز گذشته به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شده و مدیران استقلال بیشترین موضع را بر روی بند سوم درخواست استراماچونی دارند، وکلای  این مربی ایتالیایی اما در این مورد شفاف‌سازی کرده‌اند. در بند سوم گفته شده استراماچونی اعلام کرده کل مبلغ قرارداد او تا پایان فصل باید به حساب او واریز شود تا او به تهران بازگردد.

اما حالا وکلای این مربی می‌گویند منظورشان از بند سوم این بوده که مبلغ مورد نظر(کل قرارداد تا پایان فصل) در همان بانک ایتالیایی که استراماچونی بخشی از قراردادخود را دریافت کرده سپرده شود تا این مربی بتواند به هنگام سررسید قرارداد خود، مطالبات خود را از این سپرده برداشت کند. شرطی که اگر محقق شود این مربی با خیال آسوده به تهران بازمی‌گردد و تا پایان فصل هدایت استقلال را بر عهده خواهد گرفت.

این شرط استراماچونی حتی با توضیحات تکمیلی‌اش هم عجیب و منحصر به فرد به نظر می‌رسد.  با این حال باید دید واکنش نهایی باشگاه استقلال در خصوص درخواست‌های این مربی ایتالیایی به کجا خواهد انجامید. فرصتی که البته تا امشب به پایان خواهد رسید. فضای فعلی که به وجود آمده نشان می‌دهد هر دو طرف در تلاش هستند تا چهره طرف مقابل را نزد هواداران مخدوش کنند. 

کد خبر 472850

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha