فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: از زمان آغاز طرح صدور کارت ملی هوشمند بیش از ۳۲هزار فقره کارت در این شهرستان صادر شده که ۸۲ درصد جمعیت را شامل می‌شود.

نشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسن قبادی در نشست با کارکنان ثبت احوال شهرستان بیله‌سوار در استان اردبیل بر نقش کلیدی این سازمان در جمع‌آوری و انعکاس به‌روز و دقیق آمار وقایع حیاتی تاکید کرد و افزود: برخورداری از آمار دقیق و به‌روز موجب تصمیم‌گیری درست و بهتر مدیران در عرصه‌های مختلف می‌شود.  

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین موضوعات پیش‌روی کشور، مسئله انتخابات است و همگان بخصوص مجموعه ثبت احوال بایستی همت، تلاش و توان خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه بکارگیرد.  سیامک موسی‌پور رئیس ثبت احوال بیله‌سوار نیز گفت: امسال ۲هزارو ۵۳۲ فقره کارت هوشمند ملی و ۲هزارو ۱۱۱مورد تعویض شناسنامه و ۱۵۲ مورد شناسنامه المثنی صادرشده است.  

موسی ‌پور اضافه کرد: حدود ۱۸ درصد از جمعیت واجد شرایط در شهرستان بیله‌سوار کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌اند و باید هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و دریافت کارت ملی اقدام کنند.  

 وی در ادامه به خدمات دولت الکترونیک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: کوتاه کردن مسیر ارائه خدمات و کاهش حضور مردم در ادارات و آسان‌تر شدن مراحل خدمات از مهم‌ترین مزایای خدمات الکترونیکی است.  

فرماندار بیله‌سوار مغان به آمار ۹ماهه امسال اشاره کرد و افزود: در این مدت ۲۷۰مورد ازدواج، ۴۷ مورد طلاق، ۴۵۹ مورد ولادت و ۱۶۰ مورد نیز وفات در این شهرستان ثبت شده و بیشترین فراوانی در نام‌گذاری نوزادان بیله‌سواری " امیر علی و زهرا " بوده است.  

کد خبر 472826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha