فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۳۱۲ هزار و ۳۳۸ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان‌های زاهدان، خاش، نیمروز و سراوان طی هفته گذشته خبر داد.

سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محمد قنبری سه‌شنبه ۳ دی در این باره اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طی هفته گذشته نیز در محورهای مواصلاتی و نقط مختلف سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی، ضمن انهدام ۲ باند حرفه‌ای قاچاق سوخت، تخریب و انهدام ۱۲ محل دپوی سوخت در بازرسی از ۴ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۹ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، در شهرستان‌های زاهدان، خاش، نیمروز و سراوان در مجموع ۳۱۲هزار و ۳۳۸ لیتر سوخت قاچاق شامل ۱۴۹هزار و۸۸۳ لیتر گازوئیل، ۳۸ هزار و ۵۶۰ لیتر نفت، ۸هزار و ۵۰۷لیتر بنزین، ۹۰ هزار لیتر قیر و ۲۵ هزار و ۳۸۸ لیتر سایر مشتقات نفتی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف ۲۳ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۰۵ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی اظهار داشت: پدیده قاچاق علاوه‌بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کد خبر 472820

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha