مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
۰ نفر

دعوت از بازیکن مستعد والیبال همدان به اردوی تیم ملی، امیدها به کسب نخستین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن را زنده کرد.  

والیبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، هرچند ناکام ماندن ورزش همدان در رسیدن به سهمیه رشته‌هایی نظیر کشتی و تیراندازی سبب دلسردی جامعه ورزشی این استان شد، اما دعوت از «سعید جواهری توانا» به تیم‌ملی والیبال بار دیگر امیدها را به ورزش دوستان دیار الوند بازگرداند.  

جواهری توانا بازیکن مستعد و اهل شهر لالجین از توابع شهرستان بهار همدان با دعوت به اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی می‌تواند به این سهمیه مهم دست یابد.  

سرمربی تیم والیبال ۱۸ بازیکن را به اردو تیم‌ملی والیبال دعوت کرد و این اردو در راستای آماده‌سازی جهت کسب سهمیه و حضور در مسابقات انتخابی المپیک است.  

جواهری توانا که سابقه حضور در رده‌های مختلف تیم‌ملی والیبال را دارد هم اینک در لیگ برتر و باشگاه سپاهان اصفهان توپ می‌زند.  

وی اولین لژیونر والیبال استان است که سال گذشته در تیم العربی قطر مشغول به فعالیت بود.  

کاروان تیم‌ملی ایران ۱۴ دی برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک راهی چین می‌شود.  

مسابقات انتخابی المپیک با حضور ۸ تیم برتر آسیا در جیانگمن چین برگزار می‌شود و تیم برتر رقابت‌ها، سهمیه قاره کهن در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را از آن خود می‌کند.  

ایران در مرحله گروهی این مسابقات با تیم‌های چین، چین تایپه و قزاقستان روبرو می‌شود.  

اولین بازی ایران سه شنبه ۱۷ دی ماه سال جاری در انتخابی المپیک مقابل چین تایپه است.  

امیدوار به کسب سهمیه هستیم

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در این باره گفت: امیدوار به کسب اولین سهمیه المپیک توسط این شهرستان برای ورزش استان همدان هستیم.  

علیرضا صفی زاده افزود: حمایت ویژه از جواهری توانا داریم و به صورت مستمر با برقراری ارتباط با  مسئولان فدراسیون والیبال، پیگیر مسایل وی هستیم.  

وی اضافه کرد: جواهری توانا از بازوان توانمند تیم‌ملی به شمار می‌رود به‌ویژه این‌که از تجربه بسیار گرانبها برخوردار است و امیدواریم این سهمیه مهم کسب شود.  

صفی زاده بیان کرد: تا این لحظه با وجود حمایت‌های صورت گرفته، ورزش همدان سهمیه المپیک در بخش ورزشکاران را کسب نکرده و امیدواریم جواهری توانا نخستین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را برای ورزش این استان کسب کند.

کد خبر 472772

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha