سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
۰ نفر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با پیگیری استاندار اردبیل و مساعدت سازمان برنامه و بودجه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به پروژه راه آهن اردبیل – میانه اختصاص یافت.

راه‌آ‌هن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، داود شایقی، اظهار کرد: تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان به این پروژه ابلاغ شده بود که امروز نیز ۱۰۰ میلیارد تومان به راه آهن اردبیل ابلاغ شد تا ۱۰۰ درصد اعتبار راه آهن در سالجاری تخصیص یابد.  

وی با بیان اینکه تمام قطعات راه‌آهن اردبیل در حال حاضر فعال بوده و این پروژه با قوت به پیش‌ می‌رود، بیان کرد: در اجرای قانون بودجه سال ۹۸ کل کشور با تخصیص اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اتصال اردبیل به شبکه ریلی جزو اولویت‌ها محسوب می‌شود.  

شایقی افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در پیوست شماره یک قانون بودجه سالجاری آمده است که از این محل برای راه آهن اردبیل منابع اعتباری تخصیص یافت.  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: به دنبال سفر سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه قول مساعدی برای تکمیل قطعات ششگانه راه آهن اردبیل – میانه پیش‌بینی شد که امسال سازمان برنامه و بودجه به تعهدات خود در تامین اعتبار راه آهن عمل کرده است.  

شایقی بیان کرد: در کنار اعتبارات ملی این پروژه از سال قبل بانک ملی ایران با اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان فاینانس داخلی به کمک تکمیل راه آهن اردبیل – میانه شتافته تا در سه سال این پروژه تکمیل شود و در کنار آن قرار است بانک ملی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه‌گذاران پرداخت کند.  

وی با اشاره به مساعدت بانک ملی در کمک به ساخت راه آهن اردبیل – میانه بیان کرد: ما با اعتبارات محدود دولتی قطعا نمی‌توانستیم این حجم از کار را در خط ریلی اردبیل – میانه انجام دهیم اما با مساعدت بانک ملی این راه برای ما هموار شد و در حال حاضر شاهد کارگاه عمرانی عظیم در پروژه بزرگ راه آهن اردبیل هستیم.

کد خبر 472763

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha