مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
۰ نفر

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش یزد از آغاز ثبت‌نام المپیاد علمی کشور در ۱۳ رشته خبر داد.

المپیاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی حیدری رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به آغاز زمان ثبت نام المپیاد علمی کشور در استان یزد، گفت: نام نویسی این المپیاد در ۱۳ رشته ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکرو کارآفرینی، پژوهشی، جغرافیا، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک، علوم زمین از تاریخ ۳۰ آغاز و تا چهارم دی‌ماه ادامه دارد.

او افزود: امسال ۴ رشته، اقتصاد و مدیریت، تفکرو کارآفرینی، پژوهش و علوم زمین، برای اولین بار به رشته‌های این المپیاد علمی اضافه شدند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش یزد، گفت: مرحله اول المپیاد اوایل بهمن ماه برگزار و دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم رشته‌های تحصیلی می‌توانند در یک یا چند المپیاد ثبت‌نام کنند.

حیدری بیان کرد: دانش‌آموزان شرکت کننده در صورت کسب امتیاز می‌توانند وارد مرحله بعدی شوند.

او تأکید کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند در یک یا چند رشته المپیاد ثبت نام کرده و در صورت موفقیت در آزمون از مزایای آن بهره ببرند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش، ادامه داد: دانش‌آموزان باید رمز ثبت‌نام را از مدیر مدرسه دریافت نمایند و از طرق سامانه oly.medu.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

او گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۳۱۴۴۳۲۱ الی ۳۳۱۴۴۳۲۵، اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی، تماس بگیرند.

کد خبر 472612

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha