مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
۰ نفر

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش یزد از آغاز ثبت‌نام المپیاد علمی کشور در ۱۳ رشته خبر داد.

المپیاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی حیدری رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به آغاز زمان ثبت نام المپیاد علمی کشور در استان یزد، گفت: نام نویسی این المپیاد در ۱۳ رشته ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکرو کارآفرینی، پژوهشی، جغرافیا، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک، علوم زمین از تاریخ ۳۰ آغاز و تا چهارم دی‌ماه ادامه دارد.

او افزود: امسال ۴ رشته، اقتصاد و مدیریت، تفکرو کارآفرینی، پژوهش و علوم زمین، برای اولین بار به رشته‌های این المپیاد علمی اضافه شدند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش یزد، گفت: مرحله اول المپیاد اوایل بهمن ماه برگزار و دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم رشته‌های تحصیلی می‌توانند در یک یا چند المپیاد ثبت‌نام کنند.

حیدری بیان کرد: دانش‌آموزان شرکت کننده در صورت کسب امتیاز می‌توانند وارد مرحله بعدی شوند.

او تأکید کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند در یک یا چند رشته المپیاد ثبت نام کرده و در صورت موفقیت در آزمون از مزایای آن بهره ببرند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش، ادامه داد: دانش‌آموزان باید رمز ثبت‌نام را از مدیر مدرسه دریافت نمایند و از طرق سامانه oly.medu.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

او گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۳۱۴۴۳۲۱ الی ۳۳۱۴۴۳۲۵، اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی، تماس بگیرند.

کد خبر 472612

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha