دومین مرحله مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور همزمان با افتتاح پیست موتورسواری اردکان برگزار و نفرات برتر کلاس‌های مختلف معرفی شدند.

قهرمانان موتوركراس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، روز جمعه ۲۹ آذر ماه استان یزد میزبان دومین دوره رقابت های کراس قهرمانی کشور بود که در آن ۷۰ شرکت‌کننده برتر از ۱۱ استان و ۴ تیم باشگاهی در پیست تازه تاسیس اردکان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت در کلاس ۶۵​ سی سی محمدامین عیوضی‌پور از خوزستان، رضا ایزدی و ابوالفضل اسدی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ​کلاس ۱۵۰ سی سی پوریا ثابتی‌فر از قزوین، علیرضا حسین احمدی از خراسان رضوی و سینا دانشگر از خراسان جنوبی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در کلاس ۲۵۰ سی سی علیرضا برزوزاده از خراسان رضوی، مهدی یادگاری از باشگاه نقش جهان و پیمان علیزاده از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند. 

در کلاس ۴۵۰ سی سی امیررضا رضا ثابتی‌فر از تهران، مهران عسگری از قزوین و عرفان موذنی از اصفهان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

در ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان فرهاد عبدالله‌زاده از تهران، جواد بیدی از باشگاه کویر و محمد مهین خاکی از تهران اول تا سوم شدند.

در کلاس ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان هم مجید نصیرلو از تهران، امیر عسگری از قزوین و جواد زنجانیان از باشگاه کویر موفق به کسب سکوهای اول تا سوم شدند.

پیش از آغاز ​مسابقات، پیست موتورسواری اردکان که با یاد امام جمعه فقید آن شهر مرحوم آیت‌الله خاتمی (ره) نام‌گذاری شده ​بود در شهر اردکان افتتاح و به بهره‌برداری  رسید.

در پایان و پس از جمع‌بندی امتیازات تیمی استان تهران با کسب ۱۲۸ امتیاز اول، باشگاه کویر با ۱۲۰ امتیاز دوم و تیم استان  اصفهان با ۱۰۶ امتیاز سوم شدند.

کد خبر 472596

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha