دومین مرحله مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور همزمان با افتتاح پیست موتورسواری اردکان برگزار و نفرات برتر کلاس‌های مختلف معرفی شدند.

قهرمانان موتوركراس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، روز جمعه ۲۹ آذر ماه استان یزد میزبان دومین دوره رقابت های کراس قهرمانی کشور بود که در آن ۷۰ شرکت‌کننده برتر از ۱۱ استان و ۴ تیم باشگاهی در پیست تازه تاسیس اردکان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت در کلاس ۶۵​ سی سی محمدامین عیوضی‌پور از خوزستان، رضا ایزدی و ابوالفضل اسدی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ​کلاس ۱۵۰ سی سی پوریا ثابتی‌فر از قزوین، علیرضا حسین احمدی از خراسان رضوی و سینا دانشگر از خراسان جنوبی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در کلاس ۲۵۰ سی سی علیرضا برزوزاده از خراسان رضوی، مهدی یادگاری از باشگاه نقش جهان و پیمان علیزاده از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند. 

در کلاس ۴۵۰ سی سی امیررضا رضا ثابتی‌فر از تهران، مهران عسگری از قزوین و عرفان موذنی از اصفهان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

در ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان فرهاد عبدالله‌زاده از تهران، جواد بیدی از باشگاه کویر و محمد مهین خاکی از تهران اول تا سوم شدند.

در کلاس ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان هم مجید نصیرلو از تهران، امیر عسگری از قزوین و جواد زنجانیان از باشگاه کویر موفق به کسب سکوهای اول تا سوم شدند.

پیش از آغاز ​مسابقات، پیست موتورسواری اردکان که با یاد امام جمعه فقید آن شهر مرحوم آیت‌الله خاتمی (ره) نام‌گذاری شده ​بود در شهر اردکان افتتاح و به بهره‌برداری  رسید.

در پایان و پس از جمع‌بندی امتیازات تیمی استان تهران با کسب ۱۲۸ امتیاز اول، باشگاه کویر با ۱۲۰ امتیاز دوم و تیم استان  اصفهان با ۱۰۶ امتیاز سوم شدند.

کد خبر 472596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha