کیانوش رستمی و علی میری در رقابت دسته ۹۶ کیلوگرم به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند.

رستمي - ميري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، در سومین روز رقابت‌های بین‌المللی قطرکاپ به میزبانی شهر دوحه مسابقه کیانوش رستمی و علی میری، دو ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم کشورمان برگزار شد که در نهایت رستمی با مجموع ۴۰۳ کیلوگرم نشان نقره گرفت و میری به مدال برنز رسید.

در حرکت یک ضرب کیانوش رستمی ابتدا وزنه ۱۷۲ کیلوگرم را مهار کرد، در دومین حرکت نتوانست وزنه ۱۷۷ کیلویی را بالای سر ببرد و در سومین انتخاب وزنه ۱۷۸ کیلوگرم را به ثبت رساند و مدال طلا گرفت.  وی در حرکت دو ضرب بسیار خوب عمل کرد و هر سه وزنه ۲۱۰، ۲۲۰ و ۲۲۵ کیلوگرم را مهار کرد و در مجموع با ۴۰۳ کیلوگرم در رده دوم جای گرفت و به مدال نقره رسید.

علی میری ابتدا وزنه ۱۶۲ کیلوگرم را به ثبت رساند، ولی در دومین و سومین حرکت در مهار وزنه ۱۶۷ کیلویی ناموفق بود و در یک ضرب پنجم شد. وی در حرکت دو ضرب وزنه‌های ۲۰۵ و ۲۰۹ کیلوگرم را مهار کرد تا در مجموع رکورد ۳۷۱ را ثبت کرده و دو برنز دو ضرب و مجموع را بگیرد.

"فارس الباخ" قطری با ثبت وزنه‌ ۱۷۶ کیلوگرم در حرکت یک ضرب نقره گرفت و در حرکت دو ضرب با مهار وزنه ۲۲۸ کیلوگرم و مجموع ۴۰۴ کیلوگرم به دو مدال طلا رسید.

در بخش بانوان سیده الهام حسینی، وزنه‌بردار ۷۶ کیلویی کشورمان با مجموع ۲۰۲ کیلوگرم (۹۰ کیلو در یک ضرب و ۱۱۲ کیلو در دو ضرب) در جایگاه نهم ایستاد.

پریسا جهانفکریان هم با مجموع ۲۰۲ کیلوگرم (۸۸ کلو در یک ضرب و ۱۱۴ کیلو در دو ضرب) ، عنوان هفتمی دسته ۸۷ کیلوگرم را از آن خود کرد.

کد خبر 472565

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha