دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

دومین جشنواره ملی تئاتر اهواز با حضور هنرمندان تئاتر کشور شامگاه یکشنبه در سالن تالارآفتاب این شهر آغاز شد.

تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دوشنبه تصریح کرد : در بخش صحنه ای ۶ اثر از شهرهای اهواز، بندرماهشهر، یزد، گچساران، بوشهر و ایلام به مدت سه روز در پلاتو خانه هنرمندان و سالن اصلی تالار آفتاب با هم به رقابت می پردازند.

ناصر آریایی نیا ادامه داد : در بخش خیابانی ۹ اثر از تهران و شهرهای مشهد، ساری، امیدیه، بروجرد، آبادان، سوسنگرد و اهواز  هرکدام با ۲ اثر در این دوره از جشنواره حضور دارند که در دانشگاه شهید چمران، خیابان سلمان فارسی، پارک زیتون و محوطه تالار آفتاب اجرا خواهند داشت.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود : در بخش پژوهش ۱۵ اثر از پژوهشگران و مترجمان کشور توسط هیئت داوری انتخاب و برگزیده شده است، که این پژوهشگران روزهای دوم و سوم دی‌ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ بعدازظهر در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مقالات خود را ارائه می دهند.

دومین جشنواره ملی تئاتر اهواز با موضوع «آب» از شامگاه یکم دی ماه در مجموعه تالارآفتاب اهواز آغاز شد وتا ۴ دیماه ادامه دارد.

جشنواره تئاتر ملی اهواز هر سال با یک موضوع خاص برگزار می‌شود که نخستین جشنواره تئاتر خوزستان سال گذشته به موضوع «نفت» اختصاص داشت.

کد خبر 472563

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha