مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: حدود هشت سال است که اتوبوس جدیدی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرج اضافه نشده است.

اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،  مجید استاد کاظمی رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج، استان البرز گفت: ناوگان اتوبوسرانی کرج ناوگان فرسوده ایست و حدود هشت سال است که اتوبوس جدیدی به آن اضافه نشده است.

استاد کاظمی افزود: میانگین عمر ناوگان حمل‌ونقل بخش خصوصی یازده سال و بخش مِلکی غیر از تعداد اتوبوس‌های اضافه شده، حدود دَه سال است.

او گفت: عمر مفید اتوبوس برای کلان‌شهرها دَه سال است و تعدادی از اتوبوس‌های بخش خصوصی که تعهد خدمت آنها تمام می‌شود و عمر آنها حدود دوازده سال به بالا است از سیستم خارج می‌شوند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج افزود: برخی از اتوبوس‌هایی که براثر فرسودگی دود زا شده بودند را از سیستم خارج کردیم که در این شرایط با کمبود وسیله ی حمل‌ونقل عمومی مواجه شدیم و مسافران معطل ماندند.

 استاد کاظمی گفت: با همکاری شرکت پخش فراورده‌های نفتی گازوئیل استاندارد برای مصرف اتوبوس‌ها به ما تحویل داده می‌شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج افزود: در حال حاضر سی اتوبوس جدید داریم که قرارداد فعلی آن پنجاه و شش دستگاه اتوبوس را شامل می‌شود که اولین پارت آن اماده تحویل است.

او اشاره به ادغام دوخط تاکسیرانی درختی به شاه عباسی گفت: با یکی کردن دو خط تاکسیرانی که هم مسیر بودند از لحاظ ترافیکی وضعیت بهتر شده است.

استادکاظمی گفت: ۱۱۵ خط تاکسیرانی در کرج داریم که به طور کلی شامل هفت هزار و ۷۰۰ تاکسی است و تعداد تاکسی‌های هر خط به ظرفیت‌های آن مانند طول مسیر و تعداد مسافر بستگی دارد

کد خبر 472562

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha