مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به اینکه در سطح این منطقه ۷ شرکت حمل فرآورده‌های نفتی و به تعداد ۳۵۰ دستگاه نفتکش فعال است، گفت: روزانه حدود ۷ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی توسط این شرکت‌ها در سطح استان جابه‌جا و پخش می‌شود.

نفتکش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در نشست گرامیداشت روز حمل و نقل با تقدیر از رانندگان نفتکش و شرکت‌های حمل فرآورده‌های نفتی فعال در منطقه کرمانشاه افزود: ناوگان حمل و نقل جزو لاینفک شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و از زحمات شبانه روزی آنان در امر سوخت‌رسانی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی اظهار کرد: سوخت‌رسانی به مناطق برف‌گیر و سخت‌گذر و در وضعیت‌های بحرانی نتیجه هم افزایی مطلوب شرکت‌ها و رانندگان نفتکش بوده که باید قدردان تلاش همه همکاران باشیم.

یاسمی اضافه کرد: در استان کرمانشاه در مجموع ۱۵۴ جایگاه فرآورده نفتی وجود دارد که از این تعداد ۳۷ جایگاه تک منظوره سی ان جی است.

در پایان این جلسه به فعالان شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان نفتکش لوح‌های تقدیر و هدایایی اهدا و از زحمات و تلاش‌های آنان قدردانی شد.

جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا سکونت دارند.

اول دی ماه به عنوان روز حمل و نقل و راهداری نامگذاری شده است.  

کد خبر 472556

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha