مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
۰ نفر

فرمانده منطقه انتظامی بافق گفت: ماموران پلیس آگاهی در چارچوب ارتقای امنیت اجتماعی با انجام کار اطلاعاتی در بازرسی از یک انبار سوخت در مرکز این شهرستان حدود هشت هزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

تانکر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ‌ سرگرد شهرام طولابی‌نژاد افزود: فردی این انبار را به محلی برای ذخیره و انتقال سوخت قاچاق تبدیل کرده بود که با هماهنگی مقام قضایی، محل یادشده تخریب و ۳ نفر در این مورد دستگیر شدند.
وی افزود: در این زمینه ۳ دستگاه خودرو نیز به اتهام حمل سوخت قاچاق به شرق کشور توقیف شد.

به گفته این مسئول انتظامی شهرستان محموله قاچاق با هماهنگی‌های انجام شده تحویل شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه یزد شد و پرونده متهمان پس از تکمیل برای بررسی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

سرتیپ محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی یزد گفته بود: در بازرسی از ۳ دستگاه نفتکش عبوری در این استان ۹۰ هزار لیتر نفت‌گاز (گازوئیل) قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف شد که در این ارتباط سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی ادامه داد: متهمان قصد انتقال این محموله‌ها را از استان اصفهان به زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان داشتند.

از سوی روابط عمومی فرماندهی انتظامی یزد تاکنون گزارشی از میزان کشف سوخت قاچاق از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان به رسانه‌ها ارائه نشده است اما بر اساس آمارهای منتشره در رسانه‌ها در این مدت بیش از ۸۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق در استان کشف شد.

یزد، نقش موثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضاً راه‌های آن برای انتقال سوخت و سایر کالای قاچاق مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های استان یزد تردد می‌کنند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

کد خبر 472543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha