معاون مسکن اداره راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بر اساس استعلام انجام‌شده حدود ۵۰ درصد از افرادی که در استان زنجان برای طرح ملی اقدام مسکن ثبت‌نام کردند، واجد شرایط نبودند.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محسن محرمی یگانه گفت: ثبت‌نام طرح ملی اقدام مسکن هفته آینده به‌صورت متمرکز انجام می‌شود، به‌محض ثبت‌نام پالایش نفرات به‌صورت آنلاین از برخی از دستگاه‌های اجرایی آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: در مرحله اول نخست ثبت‌نام این طرح ریزش در استان زنجان وجود داشت، بر اساس استعلام انجام‌شده حدود ۵۰ درصد افرادی که در استان زنجان برای طرح ملی اقدام مسکن ثبت‌نام کردند واجد شرایط نبودند.

معاون مسکن اداره راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سامانه مجدد دوباره فعال می‌شود و متقاضیانی که موفق نشدند در این طرح ثبت‌نام کنند می‌توانند ثبت‌نام کنند.

محرمی یگانه اظهار کرد: مدت‌زمان پالایش زمان‌بر خواهد بود و استعلام از ثبت‌احوال، ثبت‌اسناد، بانک مرکزی انجام خواهد شد که چه کسانی شرایط لازم رادارند و افرادی که نتوانستند ثبت‌نام کنند دوباره سامانه فعال خواهد شد.

معاون مسکن اداره راه و شهرسازی استان زنجان بیان  کرد: ظرفیت استان زنجان ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است و در مرحله دوم ۵ هزار و ۱۰۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۰۰ نفر برای آببر است.

محرمی یگانه گفت: پالایش لازم از ثبت‌نام کنندگان انجام می‌شود و تائید و عدم تائید متقاضیان به این افراد پیامک می‌شود.

کد خبر 472517

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha