رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده برای اهالی یکی از محله‌های مسکونی مرکز استان گفت: رفع مشکل پارکینگ ساکنان مجتمع مسکونی شقایق شهرکرد بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان است.  

پارکینگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حیدر علیپور دهکردی در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری که با حضور تعدادی از نمایندگان ساکنان محله شقایق شهرکرد برگزار شد، تاکید کرد: از ابتدا طراحی، ساخت و بهره‌برداری از ۳۵۰ واحد مسکونی واقع در این محله بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان بوده است.  

وی افزود: به علت پیش‌بینی نشدن پارکینگ برای واحدهای مسکونی واقع در محله شقایق شهرکرد، برخی ساکنان نسبت به احداث پارکینگ‌ در فضای باز این مکان کرده‌اند.  

علیپور دهکردی تصریح کرد: برخی دیگر از ساکنان محله شقایق شهرکرد خواستار ساماندهی پارکینگ‌ این محله هستند.  

وی یادآور شد: پس از این اعتراض واحد اجرائیات شهرداری شهرکرد به افرادی که نسبت به احداث پارکینگ‌های کاذب در این منطقه اقدام کرده‌اند، برای جمع‌آوری و بازگرداندن مکان به حالت اولیه تذکر داده است.  

رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: واحد اجراییات شهرداری شهرکرد تا زمان تعیین تکلیف وضعیت پارکینگ مورد نیاز ساکنان مجتمع مسکونی شقایق شهرکرد به آنان فرصت دهد.  

عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط به خصوص اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی کنند.  

مصطفی حیدری تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری طرح مجتمع مسکونی شقایق شهرکرد را با بازنگری و پارکینگ لازم برای ساکنان آن را تامین کند.  

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: مشکل نبود پارکینگ در مجتمع مسکونی شقایق شهرکرد نیاز به پیگیری جدی دارد.  

فرهاد رئیسی دهکردی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد تا زمان رفع کامل مشکل مربوط به تامین پارکینگ مجتمع مسکونی شقایق پیگیر موضوع خواهند بود.  

سرپرست شهرداری شهرکرد نیز در این نشست گفت: تشکیل و فعال شدن یک گروه کارشناسی حقوقی مسلط به اطلاعات املاک ر مرکز چهارمحال و بختیاری نیاز است.  

محمدرضا امیدی تاکید کرد: به همین منظور اتاق فکر و مشاوره در بخش‌های مختلف شهرداری شهرکرد فعال می‌شود.  

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

کد خبر 472486

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha