دو تیم فوتبال تاتنهام و چلسی این هفته به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲-۰ چلسی خاتمه یافت.

د خيا

به گزارش همشهری آنلاین، دو تیم فوتبال واتفورد و منچستریونایتد در چارچوب هفته ۱۸ لیگ برتر فوتبال انگلستان برابر هم صف‌آرایی کردند که سرانجام این بازی با حساب ۲-۰ به سود زردپوشان میزبان به اتمام رسید. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت. در نیمه دوم اما تیم میزبان با نمایشی بهتر در دقیقه ۵۰ روی اشتباه عجیب "دِ خیا" دروازه‌بان منچستریونایتد، توسط سار دروازه این تیم را باز کرد.

گل واتفورد در حالی به ثمر رسید که ویل هیوز، بازیکن واتفورد روی یک ضربه آزاد توپ را به سمت دروازه شیاطین سرخ شلیک کرد و در محوطه جریمه سار، بازیکن شماره ۲۱ میزبان به توپ ضرب زد و با آن که "د خیا" توپ را دریافت کرده بود، ولی توپ از میان دستانش رها و وارد دروازه شد تا گل نخست بازی به ثبت برسد.

این گل در حالی به ثمر رسید که در طول فصل جاری این گلر اسپانیایی ۶ اشتباه فردی دیگر را مرتکب شده است. در ادامه و در دقیقه ۵۴ نیز دنی از روی نقطه پنالتی تعداد گل‌های میزبان را به عدد ۲ رساند و این نتیجه تا پایان ادامه یافت تا پس از چند هفته بدون شکست، در نهایت شاگردان سولسشر باخت تلخی را تجربه کننند.

با رقم خوردن این نتیجه واتفورد ۱۲ امتیازی شد و همچنان در رده آخر جدول باقی ماند و منچستریونایتد نیز ۲۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

دو تیم فوتبال تاتنهام و چلسی هم این هفته به مصاف هم  رفتند که سرانجام این دیدار با دو گل به سود چلسی به اتمام رسید. در نیمه اول این دیدار شاگردان فرانک لمپارد کاملا برتر از حریف بودند و در دقیقه ۱۲ ویلیان روی یک حرکت انفرادی و از زوایه بسته گلی دیدنی را به ثمر رساند. شاگردان مورینیو در ادامه کار تلاش کردند تا نتیجه را جبران کنند که تلاششان نتیجه‌ای نداشت.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ گلر  تاتنهام با پای راست خود خواست توپ را دفع نماید که پایش تا صورت آلونسو رسید و با تصمیم کمک داور پنالتی اعلام شد و دروازه‌بان نیز کارت زرد گرفت. این توپ را ویلیان در سمت راست دروازه جای داد تا این بازی در نهایت با حساب ۲-۰ به سود مهمان خاتمه یابد.

نتایج کلی بازی‌های این هفته بدین قرار است:

اورتون  ۰  آرسنال  ۰

نیوکاسل  ۱  پالاس  ۰

برایتون  ۰  شفیلد  ۱

بورنموث  ۰  برنلی  ۱

نورویچ  ۱  ولورهمپتون  ۲

استون ویلا  ۱  ساوثهمپتون  ۳

منچستر سیتی  ۳  لستر  ۱

واتفورد  ۲  منچستر یونایتد  ۰

تاتنهام  ۰  چلسی  ۲

  • جدول رده‌بندی

۱- لیورپول، ۴۹ امتیاز

۲- لستر سیتی، ۳۹ امتیاز

۳- منچستر سیتی، ۳۸ امتیاز

۴- چلسی، ۳۲ امتیاز

۵- شفیلد، ۲۸ امتیاز

کد خبر 472443

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha