دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
۰ نفر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ۲۰۸ دهنه پل در سیل فروردین ماه امسال تخریب شد که کار ساخت ۱۴۰ مورد از آن آغاز شده است.

پل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس شرفی اظهارکرد: در سیل امسال لرستان ۴۰ کیلومتر از ۱۰۵ کیلومتر محور خرم آباد - پلدختر کاملا تخریب شد که با همکاری ۱۹ استان معین و همچنین نیروهای نظامی در کمتر از ۴۵ روز تردد موقت در این محور ایجاد شد.

وی افزود: همچنین یکهزار متر پل با دهانه ۳۰ تا ۱۲۶ متر در کمتر از ۲ماه نصب و همچنین عملیات بهسازی و روکش ۳۰۰کیلومتر از راه‌های استان در حال انجام است. همچنین راهداری لرستان متولی حفظ و نگهداری ۷ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه (آزادراه، بزرگراه، اصلی، فرعی و روستایی)، ۹۳ شرکت حمل و نقل کالا و ۸۹ شرکت حمل و نقل مسافر است. این اداره کل، کنترل تجهیزات سامانه های هوشمند جاده ای را برعهده دارد.

شرفی بیان کرد:  به علت تاخیر در ابلاغ اعتبارات به استان و عدم استقبال پیمانکاران، پروژه پل "برگلان سوخته" پلدختر سه بار به مناقصه رفت که درنهایت به دلیل رقم های پیشنهادی نجومی از سوی پیمانکاران، برای کاهش هزینه ها تجمیع صورت گرفت و با انتخاب پیمانکار عملیات ساخت عرشه به سرعت انجام شد.

کد خبر 472440

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha