یک سال بعد ازرکوردشکنی هزارپا و فروش نزدیک به چهل میلیاردی این فیلم، رضا عطاران بار دیگر با زیرنظر به سینما می‌آید. فیلمی که اکرانش چندبار به تعویق افتاده است.

زیرنظر

به گزارش همشهری آنلاین، «زیرنظر» آخرین امید گیشه سال ۹۸ قبل از جشنواره فجر است. فیلمی که قرار بود نوروز امسال به سینماها بیاید اما معادلات پخش و صادر نشدن پروانه نمایش اکران آن را عقب انداخت. اکران بهار به علت محافظه‌کاری سازمان سینمایی از دست رفت و مدیران سینما حتی به قیمت یک اکران تابستان فاجعه‌بار اجازه نمایش این فیلم را ندادند. حالا بعد از چند بار عقب افتادن، سرانجام فیلم مجید صالحی اولین فیلم اکران زمستان است که چهارشنبه ۴ دی اکران آن آغاز می‌شود.

رضا عطاران سال‌هاست بار گیشه سینماها را به دوش کشیده است  اگرچه در سال‌های اخیر ستاره‌هایی چون نوید محمدزاده، جواد عزتی، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مهناز افشار و پریناز ایزدیار به او اضافه شده‌اند و فیلم‌هایشان را به موفقیت رسانده‌اند اما عطاران بازیگری است که سال‌های سال جایگاهش را بین مخاطبان حفظ کرده و فروش فیلم‌هایش افت نداشته است. چالش اصلی «زیرنظر» اکران در زمستان است. هیچگاه سینماداران در این سال‌ها تا این زمان برای اکران فیلمی از رضا عطاران صبر نمی‌کردند. پرفروش‌های رضا عطاران یا اکران عید شده‌اند یا یک اکران خوب تابستانی داشته‌اند. اکران یک کمدی از عطاران در زمستان، چالش بزرگ این فیلم است.

عطاران با زیر نظر به سینما بازمی‌گردد

شانس «زیرنظر» اما ۴۰ روز اکران بی دردسر تا جشنواره فجر است. فروش «مطرب» دو هفته‌ای است افت کرده و با رسیدن به صدر جدول امسال کم کم از سینماها خداحافظی می‌کند. این اکران بی‌دردسر ۴۰ روزه در کنار اکران شهرستان‌ها در زمان جشنواره و ادامه اکران در اسفند می‌تواند فیلم مجید صالحی را آرام آرام به رتبه‌های بالای جدول سال ۹۸ برساند. آخرین فیلم عطاران در گیشه ۳۸ میلیارد فروش داشت و هیچ فیلمی هنوز به این آمار نزدیک هم نشده است. رکوردی که به نظر می‌رسد باید توسط خود عطاران شکسته شود و باید دید آیا فروش «زیرنظر» می‌تواند به این رقم نزدیک شود.

امیرجعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی و آزاده صمدی از دیگر بازیگران زیرنظر هستند.  

کد خبر 472435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha