مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان ابهر، موضوع به‌منظور شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ۱۳ سارق از سوی پلیس این شهرستان، شناسایی و دستگیر شدند.

سارق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد مهدیخانی دوشنبه ۲ دی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ابهر استان زنجان پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پیگیری‌های فنی، اقدام لازم را برای کشف سرقت‌های صورت گرفته آغاز کردند.

وی اظهار کرد: پس از شناسایی سارقان و با هماهنگی مراجع قضایی، ۱۳ متهم دستگیر و در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از اماکن خصوصی، خودرو و موتورسیکلت و کش روزنی معترف شدند.

مهدیخانی تصریح کرد: از متهمان دستگیرشده، قریب ۵۴ گرم انواع مواد مخدر صنعتی کشف و متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

۴۰۲ هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۴۰۲ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده به ارزش تقریبی بیش از ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ ایرج خانی‌پور گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری در محور بیجار - خدابنده  به ۳ دستگاه خودرو سواری مشکوک و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از این خودروها درمجموع ۴۰۲ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی این مقدار سیگار بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شد و متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 472422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha