مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
۰ نفر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک واحد صنعتی آلاینده که به صورت غیرمجاز در جاده کوه سفید فعالیت می‌کرد، همزمان با تشدید آلودگی در شهر قم پلمب شد.

آلاینده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سید رضا موسوی مشکینی با اشاره به تشدید آلودگی و تعطیلی مدارس در شهر قم گفت: متأسفانه شاهد هستیم که به دلیل گسترش منابع آلاینده در استان، بار دیگر هوای شهر قم در وضعیت ناسالم قرار گرفته است.

وی با اشاره به افزایش گشت و کنترل کارشناسان حفاظت محیط زیست در شبانه روز و تشدید مقابله با واحدهای صنعتی آلاینده در روزهای آلوده خاطرنشان کرد: همزمان با اعلام آلودگی هوای شهر قم، یک واحد صنعتی آلاینده در جاده کوه سفید با هماهنگی مراجع قضائی پلمب شد و به دو واحد صنعتی نیز تذکر داده شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم معضل سوزاندن ضایعات در حاشیه شهر قم را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: متأسفانه برخی متخلفان به صورت شبانه و مخفیانه اقدام به سوزاندن ضایعات در پیرامون شهر قم می‌کنند که باعث ایجاد آلودگی شدید هوا و تولید پسماند می‌شود.

موسوی از اطفاء حریق چندین مورد ضایعات سوزی به ویژه در حاشیه کمربندی امام علی(ع) خبر داد و گفت: در چند روز گذشته با همکاری آتش نشانی و سازمان مدیریت پسماند، چندین مورد سوزاندان ضایعات شناسایی و اطفاء شده و پسماند به جا مانده آن جمع آوری شده است.

کد خبر 472411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha