جوان ۲۷ ساله کرمانشاهی که با مصرف تعدادی زیادی قرص قصد داشت به زندگی خود پایان دهد با حضور به موقع مامور پلیس، از مرگ حتمی نجات یافت.

خودكشي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، چندی پیش مادری نگران و مضطرب با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و ماموران را در جریان اقدام پسرش مبنی بر خودکشی و پایان دادن به زندگی‌اش مطلع کرد.  

این مادر نگران در این تماس عنوان کرد که دقایقی قبل پسر جوان ۲۷ ساله‌اش در تماسی با دیگر پسرش عنوان کرده که حوالی میدان آزادی کرمانشاه قصد خودکشی دارد و از پلیس برای نجات جان فرزندش کمک می‌طلبید.

با دریافت این گزارش از سوی پلیس ۱۱۰، موضوع به سرعت به واحدهای گشتی حوالی میدان آزادی گزارش شد، در این میان استوار «سید احسان امیری»  که در حال گشت بود با دریافت این گزارش جستجوی خود را برای یافتن محمود و خودروی وی به سرعت آغاز کرد.  

زمان به سرعت در حال سپری شدن بود و لحظه‌ای تاخیر در اجرای ماموریت ممکن بود محمود ۲۷ ساله برای همیشه جان خود را از دست بدهد و مادری برای همیشه در داغ جگرگوشه‌اش عزادار شود.  

استوار امیری به سرعت نقطه به نقطه میدان آزادی را جستجو کرد تا نهایتا توانست پسران جوان را داخل خودروی سمند خود که بی‌حال روی فرمان خودرو افتاده بود، پیدا کند.  

وقت تنگ تر از آن بود که استوار امیری بخواهد نیروهای اورژانس را مطلع و منتظر حضور آنها بماند، با کمک یکی دو نفر دیگر از شهروندان محمود را از خودرو پیاده و سوار بر خودروی پلیس کرده و به بیمارستان منتقل کرد.  

دکتر بخش به سرعت اقدامات اولیه برای نجات جان بیمار را انجام داد و به استوار امیری هم اعلام کرد اگر دقایقی دیرتر محمود را به بیمارستان می‌رساندند او جان خود را از دست داده بود.  

حال دیگر خانواده جوان ۲۷ ساله نیز در جریان قرار گرفته بودند، آنها هم سراسیمه خود را به بیمارستان رساندند و با دیدن مامور پلیس و پرستارانی که کار درمان محمود را انجام می‌دادند خیالشان راحت شد.  

پسر خانواده با مسئولیت پذیری و حضور به موقع استوار "سید احسان امیری" مامور پلیس شهرستان کرمانشاه از مرگ حتمی نجات یافت.

کد خبر 472326

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha