یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان از کشف ۹۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۹ ماه گذشته در استان کردستان خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد رشد داشته است.

معتاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ فرامرز شاکری امروز (یکم دی) در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان با اشاره به طرح جمع‌آوری، ساماندهی و پاکسازی نقاط آلوده از معتادان متجاهر اظهار کرد: با توجه به نارضایتی مردم از حضور معتادان متجاهر در شهرها و با هماهنگی مراجع قضایی، طرح جمع‌آوری، ساماندهی و پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار مأموران پلیس مواد مخدر قرار گرفته است.

وی افزود: طرح جمع‌آوری، ساماندهی و پاکسازی نقاط آلوده از معتادان متجاهر از روز گذشته در سطح استان آغاز شده است که ۲۲ خرده فروش و توزیع کننده در سطح استان دستگیر و توزیع‌کنندگان به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان بیان کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون ۴۳ معتاد متجاهر در سنندج جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد اجباری انتقال یافتند همچنین ۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر که بیشتر مواد مخدر سنتی بوده از آنان کشف و ضبط شده است.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و به منظور جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، این طرح را تا پایان سال به صورت مداوم انجام خواهد داد.

کد خبر 472288

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha