یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
۰ نفر

تصور زوجی که الدوحیل به دنبال به خدمت گرفتن آنها برای خط حمله خود است می‌تواند از همین حالا دیدار با این تیم قطری را برای پرسپولیس ترسناک‌تر از هر زمانی کند.

مانژوكيچ

همشهری آنلاین- الدوحیل، باشگاه متول قطری که امسال با پرسپولیس همگروه است در تدارک بستن تیمی بین‌المللی برای فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیاست. اگر چه این تیم در سالیان گذشته هم از وجود بازیکنان خارجی بهره می‌برد اما به نظر امسال تنها به دنبال بازیکنانی است که در سطح اول فوتبال اروپا همچنان مشتریانی دست به نقد دارند.

بعد از اینکه عنوان شد کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن ژرمن در لیست خرید این تیم است، امروز از مذاکرات این باشگاه با ماریو مانژوکیچ خبر می‌دهند. مهاجم یوونتوس که همین حالا دو پیشنهاد از منچستر و  میلان در مشتش دارد. تصور زوج کاوانی و مانژوکیچ میتواند از همین حالا دیدار با این تیم قطری را ترسناک‌تر از هر زمانی کند. 

به نظر می‌رسد الدوحیل امسال دورخیز بلندی برای موفقیت در آسیا برداشته و باید دید پرسپولیس که بعد از دو ماه از جدایی بازیکن بی‌کیفیتی مانند جونیور هنوز در حال بررسی گزینه‌های معرفی شده است دست آخر به کدام مهاجم خارجی خواهد رسید.

کد خبر 472241

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha