مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: امسال افراد خیر و نیکوکار ۲۳۰ میلیارد ریال برای مشارکت در احداث و توسعه مدارس این استان تعهد کرده‌اند.

خیرین مدرسه‌ساز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نصرت‌الله رحیمی یکشنبه اول دی افزود: امسال ۲۴۰ میلیارد ریال برای نوسازی و تعمیر مدارس این استان تخصیص و هزینه شد که این مبلغ از محل اعتبارهای ملی و استانی صرف احداث، توسعه و تعمیر مدارس این استان شده است.

وی مجموع اعتبار این اداره کل در سال جاری را شامل ۲۸۰ میلیارد ریال استانی، ۳۸۰ میلیارد ریال ملی، ۱۵۰میلیارد ریال بحران و ۲۳۰ میلیارد ریال تعهد خیران عنوان کرد و گفت: علاوه بر این، اعتبار بحران مربوط به تعمیر و بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده استان نیز به میزان ۱۵۰میلیارد ریال اختصاص یافته است که در شهرستان‌های آبدانان، دره شهر، سیروان و ایلام هزینه می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام تاکید کرد: اعتبار هزینه شده امسال مربوط به تکمیل فضاهای نیمه‌تمام به تعداد ۶۸ کلاس درس، شروع ساخت فضاهای تخریبی و قدیمی، فضاهای ورزشی مدارس، تجهیزات کلاسی و اداری و ورزشی مدارس، هنرستان‌ها و همچنین استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس است.

رحیمی از آغاز عملیات احداث دو فضای آموزشی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار خبر داد و یادآور شد: این دو فضا شامل مدرسه کودکان استثنایی و هنرستان است که کار احداث آنها در شهر ایلام و با مشارکت افراد خیر آغاز شده است.

۱۰۰ هزار دانش‌آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشغال دارند.

کد خبر 472206

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha