مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فردا در آبادان و مسجد سلیمان برگزار می‌شود و علاقمندان فوتبال در انتظار خلق شگفتی در این جام هستند.

مهدی ترابی

به گزارش همشهری آنلاین، مهمترین بازی این مرحله جام حذفی  قرار بود بین تیم های استقلال و سپاهان برگزار شود که به دلیل آلودگی هوای تهران این بازی لغو شد. حتی لغو این بازی هم با واکنش مدیران دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان روبرو شد و بدون در نظر گرفت شرایط پایتخت موضوعاتی را در مورد لغو این بازی مطرح کردن که بیشتر به خیالپردازی شبیه بود تا یک نظریه منطقی، پرسپولیس که این روز ها به لطف استعداد و نبوغ ترابی در جمع تیم های بالا نشین جدول قراردارد در این مرحله در آبادان میهمان شهرداری ماهشهر از لیگ دسته دوم است.

مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی در این جام خاطره خوبی از دیدار با تیم های دسته پایین تر ندارد و یکبار در سال ۹۵ و در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس توسط  قشقایی شیراز در ضربات پنالتی  از گردونه این رقابت ها خارج شد.

البته پرسپولیس بعد از چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر اکنون آماده این نبرد سرنوشت ساز است. در آنسوی میدان یاران پاشازاده روز گذشته آخرین تمرین خود را تا پیش از سفر به آبادان در ورزشگاه اختصاصی خود انجام دادند. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی استقلال نوین ماهشهر را مغلوب کرد تا به این بازی برسد.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیز در این مرحله میزبان شاهین شهرداری بوشهر است. از اردوی نفتی ها خبر های خوبی به گوش نمی رسد و به دلیل مشکلات مالی و مسائل حاشیه ای مهدی تار تار قصد جدایی از این تیم را داردو معلوم نیست فردا روی نیمکت تیمش حضور داشته باشد.

البته  سلیمانی معاون باشگاه نفت مسجد سلیمان در این باره گفت: قرارداد آقای تارتار بند فسخ ندارد. ما به تعهداتمان نسبت به وی عمل کرده ایم و از ایشان می خواهیم با تیم بمانند و نسبت به حضورشان خوشبین هستیم. ایشان مربی خوبی هستند و ما دوستانه مشکلات را حل می کنیم.

نفت مسجد سلیمان هفته پیش برای اولین بار در این فصل بعد از ۱۵ بازی شکست ناپذیری مقابل تراکتور سازی مغلوب شد. تیم شاهین شهرداری بوشهر در دو بازی قبلی خود در لیگ ۹ گل مقابل استقلال و سپاهان دریافت کرده است و با این شرایط روحی کار سختی را مقابل نفت مسجد سلیمان در پیش دارد.

کد خبر 472095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha