مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
۰ نفر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از عملیات امداد و نجات ۵ ملوان و خدمه شناور در حال غرق توسط مأمورین پایگاه دریابانی بوشهر در آب‌های خلیج‌فارس خبر داد.

نجات ملوانان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: برابر گزارش پاسگاه شناور فجر مبنی بر غرق شدن یک فروند لنج تجاری در آب‌های خلیج‌فارس، این موضوع به‌سرعت در دستور کار عملیاتی قرار گرفت.

این مسئول بیان کرد: این لنج به مقصد گناوه استان بوشهر در حال بارگیری بوده که به علت شرایط نامساعد جوی، دچار آب‌گرفتگی می‌شود.  

وی افزود: با اقدام به‌موقع دریابانان شناور آذرخش ناجی اداره بندر به محل موردنظر اعزام‌شده و آب موجود در شناور را با موفقیت تخلیه و آن را بدون خسارت جانی و مالی به اسکله گمرک هدایت کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ملوانان و ناخدا در صحت و سلامت کامل هستند و کالاهای موجود در خن شناور خیس و دچار آب‌گرفتگی شده است.

سردار رضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: دریابانان بوشهر علاوه بر تأمین نظم و امنیت مرزهای آبی استان مجاهدانه در خدمت‌رسانی به مرزنشینان عزیز خدمت می‌کنند و در نجات جان دریانوردان و حادثه دیدگان در دریا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

کد خبر 472085

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha