رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه گفت: هرچند اولین تجربه حضورمان در لیگ برتر کبدی است، اما بازیکنان شایسته‌ای داریم که با وجود آنها می‌توانیم یکی از مدعیان این لیگ باشیم.  

کبدی

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، مختار صیدی، رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه بااشاره به حضور یک تیم از استان در لیگ برتر کبدی مردان، اظهار کرد: تیم کبدی کرمانشاه سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور به مقام قهرمانی رسید و توانست مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر امسال را بگیرد.  

وی تصریح کرد: برای حضور در این رقابت‌ها با مشکلات مالی مواجه بودیم، برای همین رایزنی‌هایی را با بخش‌های مختلف انجام دادیم تا در نهایت دانشگاه آزاد هرسین پذیرفت تا حدودی از نظر مالی به تیم ما کمک کند.  

رئیس هیات کبدی کرمانشاه با بیان اینکه نماینده کرمانشاه با نام دانشگاه آزاد هرسین در رقابت‌های لیگ برتر امسال شرکت کرده، گفت: برای این دوره از رقابت‌های لیگ قرار بر این است مسابقات هر چهارشنبه و پنجشنبه با حضور هشت تیم لیگ برتری در تهران برگزار شود تا با پخش زنده تلویزیونی رقابت‌ها، زمینه جذب اسپانسر برای تیم‌ها نیز فراهم شود.  

وی با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ برتر کبدی از پنجشنبه هفته گذشته (۲۸ آذر)، عنوان کرد: تیم دانشگاه آزاد هرسین در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها، برابر تیم خراسان رضوی قرار گرفت که توانست با نتیجه ۳۸ بر ۳۲ از سد این تیم عبور کند، اما در دیدار دوم با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ برابر تیم فجر ساری متحمل شکست شدیم.  

رئیس هیات کبدی کرمانشاه برگزاری دو بازی در یک روز را یکی از ایرادات لیگ برتر کبدی دانست و گفت: کبدی رشته‌ای سنگین است و انجام دو بازی در یک روز خستگی زیاد بازیکنان را به‌دنبال دارد، اما چاره‌ای نیست و باید تلاش کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.  

صیدی سطح رقابت‌های لیگ برتر کبدی امسال کشور را بالا توصیف کرد و گفت: بهترین‌های کبدی ایران در این رقابت‌ها حضور دارند و همه تیم‌ها سعی کرده‌اند تا بهترین بازیکنان را بکار گیرند.  

وی تاکید کرد: تیم دانشگاه آزاد هرسین در این رقابت‌ها یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ها از نظر مالی است، اما تلاش می‌کنیم تا با بازیکنانی بومی که چندنفر از آنها در کبدی ایران جزو شاخص‌ها هستند، نتایج خوبی را کسب کنیم و حتی از مدعیان این لیگ باشیم.  

کد خبر 472047

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha