مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور گفت: اعتقاد داریم که ایران فقط تهران نیست و در عمل هم نشان داده‌ایم، افزایش سرمایه و بازار سرمایه در استان کرمان بسیار فعال است.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شاپور محمدی  سی‌ام آذر در نشست تبیین مؤلفه‌های اقتصاد ایران در کرمان اظهار داشت: ما این اعتقاد را داریم که ایران فقط تهران نیست و در عمل هم نشان داده‌ایم، افزایش سرمایه و بازار سرمایه در استان کرمان بسیار فعال است و این اتفاق بسیار بزرگی است.

وی عنوان کرد: استان کرمان در زمینه شرکت‌ها هم بسیار گسترده و عالی عمل کرده است، شرکت مس باهنر، گل‌گهر، گهر زمین و امثال آن عملکردشان افتخارآفرین است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور افزود: خود منابع استان این نوید را می‌دهد که برای مردم استان و کشور رشد اقتصادی مثبتی را از طریق هدایت درست سرمایه و از طریق فراهم کردن فرصت سرمایه‌گذاری برای مردم این استان می‌تواند داشته باشد.

محمدی با بیان این‌که این استان کالاهای بسیار ارزشمندی دارد از جمله کالاهای همگن پسته، خرما و زیره افزود: بورس کالا تلاش کرده معاملات این سه محصول را افزایش دهد و حجم معاملات پسته و زیره برای ما قابل قبول است و امیدوارم در دوره بعدی درباره خرما اینگونه و حجم معادلات بالا باشد.

کد خبر 471962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha