مسئول گروه «جوانان خیر استان قزوین» بابیان اینکه این گروه تا به امروز ۳۴ فعالیت عمده در سطح استان و دیگر شهرهای کشورمان انجام داده است، گفت: آخرین برنامه گروه خیران جوان مربوط به جمع‌آوری کمک برای نیازمندان به مناسبت شب یلدا بود که درنهایت ۳۶ سبد غذایی آماده و توزیع شد.

خیر شب یلدا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ایمان جواهران مسئول گروه «جوانان خیر استان قزوین» اظهار کرد: این گروه از ۴سال پیش در حال فعالیت است و ماهیت آن از ۸۰۰ دانشجوی ۴دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، شهید بابایی، آزاد قزوین، علوم پزشکی و تعدادی از خیران تشکیل‌شده است.

وی افزود: این گروه تا به امروز ۳۴ فعالیت عمده در سطح استان و دیگر شهرهای کشورمان انجام داده است که آخرین برنامه مربوط به جمع‌آوری کمک برای نیازمندان به مناسبت شب یلدا بود که درنهایت ۳۶ سبد غذایی آماده و توزیع شد.

جواهران بیان کرد: این سبد غذایی که شامل ۱۰ قلم کالا و مواد غذایی ازجمله برنج ایرانی، مرغ، ماکارانی، شکر، رب، انار و پرتقال همراه با گیفت‌های یلدایی بود، در بین خانواده‌های نیازمندی که قبلاً توسط گروه‌های ارزیابی شناسایی‌شده بودند، پخش شد.

وی بابیان اینکه تمام فعالیت این گروه خیر به‌صورت مجازی انجام می‌شود، گفت: تهیه و توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی، آزادی پنج زندانی، کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان، کمک به درمان تعدادی از کودکان سیستان و بلوچستان، بازدید از خانه سالمندان، تهیه و توزیع کیف و لوازم‌تحریر و کتاب کنکور برای دانش آموزان نیازمند، تهیه و ساخت و پرداخت هزینه یک‌پا و دست مصنوعی، توزیع لباس نو و لوازم بهداشتی به سیل‌زدگان ازجمله فعالیت‌های گروه «جوانان خیر» به شمار می‌رود.

مسئول گروه «جوانان خیر استان قزوین» عنوان کرد: از حضور تمامی جوانان و دانشجوهای رشته‌های مختلف دانشگاه‌های سراسر کشور و دیگر اقشار مردم در این گروه که در راستای انجام کارهای خیر در حال فعالیت است، استقبال می‌کنیم.

کد خبر 471929

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha