شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان برای کمک به شرایط اقتصادی ایتام و فرزندان طرح محسنین و افزایش سرانه حمایتی، به راه‌اندازی پویش جذب ۲۵ هزار حامی جدید برای آنان اقدام کرده است.

کمته امداد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان از همه اصناف، بازرگانان، بنگاه‌های اقتصادی، جامعه پزشکان و تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت در این پویش دعوت کرد.

سیاوش عامری  افزود: هم‌اکنون ۸ هزار و ۱۸۵ یتیم و ۴ هزار و ۸۲ فرزند محسنین زیرپوشش کمیته امداد هستند که این افراد با توجه به شرایط بد اقتصادی، وضعیت معیشتی مناسبی ندارند چشم‌انتظار حامی هستند.

وی بیان کرد: در طرح پویش ابتدا حامیان بر اساس شرح‌حالی که از وضعیت ایتام و فرزندان محسنین در اختیارشان قرار می‌گیرد، می‌توانند فرزند معنوی خود را انتخاب می‌کنند.

این مسئول اظهار کرد: طرح حامی یابی اکرام ایتام و محسنین که از طرح‌های اثربخش کمیته امداد است، حامیان با دریافت شماره کارت‌بانکی اختصاصی وجه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

عامری ادامه داد: حامیان می‌توانند با واریز ماهانه ۱۰۰ هزار ریال یا بیشتر، حامی یک یا چند یتیم و فرزند محسنین باشند و جهت رفع بخشی از نیازهای ضروری و اساسی این خانواده‌ها کمک کنند.

وی گفت: در طرح اکرام ایتام و محسنین با توجه به سرانه‌ها متفاوت پرداختی از سوی حامیان، ممکن است یک فرزند یتیم یا محسنین دارای چندین حامی باشد که این مبالغ توسط حامیان به‌صورت مستقیم به‌حساب این فرزندان واریز می‌شود.

معاون کمیته امداد هرمزگان افزود: اعتماد مردم بالاترین پشتوانه معنوی کمیته امداد در حوزه رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه است که امیدواریم در قالب این پویش با جذب حامیان جدید ضمن افزایش سرانه فرزندان مشمول این طرح، بتوانیم خدمات اثربخشی در راستای رفع مشکلات و نیازهای ضروری خانواده‌های ایتام ومحسنین ارائه دهیم.

عامری  اضافه کرد: مردم نیک‌اندیش می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و همچنین از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ و یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و انتخاب هرمزگان و همچنین مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان برای مشارکت در طرح اکرام ایتام ومحسنین اعلام آمادگی کنند.

در حال حاضر ۳۲ هزار نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین هرمزگان حمایت می‌کنند.

کد خبر 471845

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha