پس از انتشار نامه سرگشاده کارگردان انیمشین «آخرین داستان» به وزیر ارشاد، یک عضو کیمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در حمایت از اکران این انیمیشن سینمایی که تولید آن ۱۰ سال طول کشیده است واکنش نشان داد.

داستان آخر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، یک عضو کیمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما باید از آثار هنری و ادبی که محتوای غنی در خود دارند حمایت کنیم با اشاره به انیمیشن «آخرین داستان» گفت: ما می‌توانیم برای اکران این انیمیشن در سینماها مساعدت‌های لازم را در نظر بگیریم تا این انیمیشن در کشور جای بیفتد.

اصغر مسعودی درباره لزوم توجه به آثاری مانند انیمیشن «آخرین داستان» که محتوای غنی ملی و میهنی کشور را به نمایش می‌گذارد، افزود: محتوای غنی فرهنگ ایرانی- اسلامی ما بسیار وسیع است. حتی پیش از ورود اسلام به ایران شاهد این بودیم که توحید بر فرهنگ ایران حاکم بوده است. وی ادامه داد: ما شاهد این فرهنگ و محتوای غنی در آثار هنری و ادبی مختلف مانند شاهنامه فردوسی، بوستان و گلستان سعدی و مثنوی معنوی مولوی هستیم.

نامه سرگشاده کارگردان انیمیشن «آخرین داستان» به وزیر ارشاد

مسعودی افزود: متاسفانه علیرغم وجود غنای محتوا در این آثار، در نمایش و فیلم مناسب عمل نکردیم. این یک ضرورت است که ما از این گونه آثار حمایت کنیم. علیرغم این که محتوای این اثر یا شاهنامه بسیار غنی است اما باید تسهیلات لازم را برای این حوزه داشته باشیم. به گفته وی ممکن است برخی سینماها بخواهند این اثر را به نمایش بگذارند ولی به دلیل عدم استقبال شاید این کار را انجام ندهند. ما باید مساعدت‌های را برای دیده شدن بهتر و بیشتر  این انیمیشن داشته باشیم.

کد خبر 471837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha