عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در پیامی از حضور مردم شریف استان گلستان در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب قدردانی کرد.

نمایشگاه کتاب گلستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در متن این پیام آمده است:

حضور پر شور و شعف و شعور مردم مهربان استان گلستان در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب؛ نشان از بلوغ اندیشه آن‌ها و توجه‌ی ویژه به یار مهربان کتاب است.

موضوعی که همواره در ادوار گذشته نیز بارها شاهد آن بوده‌ایم و به ما انرژی مضاعفی می‌دهد تا در سال آینده با همتی بیشتر، قدم‌های استوارتر و توسعه‌بخش‌تری را برای این رویداد بزرگ فرهنگی بر داریم.

اینجانب ضمن قدردانی ویژه از مردم فهیم استان گلستان و کلیه بزرگ اندیشانی که با همت و تلاشی اثربخش، گامی برای برپایی این رویداد بزرگ فرهنگی برداشتند، امیدوارم بتوانیم برای نهادینه شدن فرهنگ کتاب‌خوانی و کتاب‌دوستی فعالیت‌های مناسب‌تری را انجام دهیم.

 بن‌کارت‌ها پیش از پایان ساعت رسمی نمایشگاه به اتمام رسید

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان از ۲۴ تا ۲۹ آذر ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان گلستان برگزار شده بود در حالی به پایان رسید که با استقبال چشمگیر گلستانی‌ها میزان بن تخصیصی این دوره، پیش از پایان نمایشگاه تمام شد.

مبلغ ۷۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بن باقی مانده از مجموع ۸۰۰ میلیون تخصیصی این دوره از نمایشگاه، پیش از پایان رسمی کار این رویداد بزرگ فرهنگی به دلیل استقبال پرشور گلستانی‌ها به پایان رسید.

گفتنی است آمار فروش غرفه‌ها پس از محاسبه تراکنش‌ها و میزان استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 471793

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha