شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

هادی حجازی‌فر، مدیر تئاتر هامون قصد دارد همزمان با جشنواره تئاتر فجر نخستین جشنواره تئاتر هامون را برگزار کند و معنقد است استقبال از این جشنواره در بخش خصوصی بسیار خوب بوده است.

تئاتر هامون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، این جشنواره قرار است بهمن و همزمان با جشنواره بین‌المللی فجر برگزار شود و تا کنون بیش از ۵۰۰ اثر نمایشی، متقاضی شرکت در این جشنواره شده اند. طبق اعلام قبلی مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا پایان امروز ۳۰ آذرماه است.

حجازی فر در این‌باره گفت: استقبال از این جشنواره در بخش خصوصی و همزمان با جشنواره تئاتر فجر بسیار خوب بوده و تا به حال بیش از ۵۰۰ اثر متقاضی شرکت در این جشنواره شده‌اند. او با اشاره به اینکه این آمار متعلق به دو روز قبل است و ارسال آثار همچنان ادامه دارد، افزود: آمار نهایی قطعا بالاتر از تعداد اعلام شده خواهد بود. با این حال مهلت ارسال اثر تمدید نخواهد شد.

حجازی‌فر بیان کرد: از آنجا که در فراخوان درخواست ارسال طرح و ایده اجرایی و نه صرفا متن را مطرح کرده بودیم و برخی گروه‌ها ایده‌های مبهمی را فرستاده‌اند مهلت ویژه‌ای برای این گروه‌ها اختصاص داده‌ایم تا اطلاعات تکمیلی خود را به دبیرخانه جشنواره برسانند و از تمام گروه‌ها خواستیم فیلمی را از تمرین خود بفرستند تا هیات بازبینی بتواند ایده اجرایی گروه‌ها را دقیق‌تر بررسی کند. به این ترتیب مهلت ارسال فیلم‌ها را تا ۵ دی‌ماه تعیین کردیم.

مدیر تئاتر هامون تاکید کرد: روند ارسال آثار ما را بسیار امیدوار کرده که جشنواره‌ای پویا داشته باشیم. به گفته وی در فرایند بازبینی و انتخاب، فارغ از سلیقه‌های شخصی آثار توسط هیأت انتخاب بررسی می‌شوند و تلاش می‌شود تمام آثار مستعد را به دقت بررسی کنیم.  

کد خبر 471771

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha