مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
۰ نفر

مدیرکل بهزیستی ایلام از عموم افراد خیر برای حضور و اهداء کمک به کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست در محفل یلدای این کودکان دعوت کرد.

یلدا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، زهرا همتی گفت: با توجه به در پیش بودن آیین ملی شب یلدا به همین منظور محفلی در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) این اداره کل در استان ایلام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همین منظور و با هدف حمایت از این کودکان از افراد خیر و نیکوکار که تمکن مالی دارند دعوت می‌شود تا در این شب ضمن دلجویی از این کودکان از انها حمایت مالی کنند.

وی گفت: فراخوان این طرح با عنوان یلدایی به بلندای محبت به کودکان بی‌سرپرست هفته جاری اعلام و از افراد خیر دعوت شده تا با اهدا کمکهای نقدی و غیر نقدی در این شب به این کودکان، شادی و لبخند را به آنها هدیه و زیباترین شب سال را برای آنان رقم زنند.

وی ضمت دعوت از عموم افراد خیر و نیکوکار برای شرکت در این طرح اعلام کرد: نیکوکاران برای اهدا کمک‌های غیرنقدی می‌توانند با شماره ۰۸۴۳۲۲۲۲۱۵۱ تماس بگیرند.

وی نحوه مشارکت غیرنقدی را از طریق واریز به شماره حساب ۵۰۶۰۰۱ ۱۵۰۷۲۱۱۳۴ بانک توسعه تعاون، ۰۸۳۲ ۵۴۱۷۵ ۴۱۶۷۰۳۴ بانک مرکزی و شماره کارت ۸۷۰۲۰۲۰۲۰۲۷ ۵۰۲۰۰۰ عنوان کرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی خواستار مشارکت افراد خیر و نیکوکار در حمایت از مددجویان زیر پوشش برای ارایه خدمات هرچه مطلوب‌تر به این قشر تاکید کرد.
۳۳هزار نفر از خدمات بهزیستی استان ایلام برخوردارند.

کد خبر 471767

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha