مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: دو هزار و ۲۲۶ فقره پروانه بهره‌برداری با اشتغال‌زایی ۵۶ هزار و ۱۱۰ نفر در استان موجود است.

صنعت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمود سیجانی شنبه ۳۰ آذر با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری در استان قم اظهار کرد: طی هشت ماه نخست سال جاری ۵۸۱ جواز تاسیس ایجادی(بدون برند) در استان با دو هزار و ۷۸۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری و پیش بینی اشتغال برای ۹ هزار و ۵۲۳ نفر صادر شد.

وی ادامه داد: ۴۴ فقره جواز تاسیس توسعه ای(توسعه واحدهای تولیدی موجود) با ۴۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای هزار و ۷۶۴ نفر در هشت ماه نخست سال جاری در استان قم صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: کل جواز تاسیس موجود در استان دو هزار و ۳۶ مجوز با پیش‌بینی اشتغال زایی برای ۳۸ هزار و ۱۵ نفر و سرمایه گذاری ۱۳ هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان است که این شاخص بیانگر میل و رغبت به سرمایه گذاری جدید در استان قم است.

سیجانی با اشاره به پروانه‌های بهره برداری صادر شده در استان قم اظهار کرد: در هشت ماه نخست سال جاری ۶۴ پروانه بهره برداری ایجادی(سرمایه گذاری انجام شده) در استان با ۱۹۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای هزار و ۶۲۰ نفر صادر شد.

وی ادامه داد: ۶۶ فقره پروانه بهره برداری توسعه ای(توسعه واحدهای موجود) با ۸۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای هزار و ۲۹۷ نفر در استان قم در هشت ماه نخست سال جاری صادر شد، همچنین در این مدت ۸۳ فقره پروانه بهره برداری در استان به دلیل عدم فعالیت به تعلیق درآمد یا ابطال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: دو هزار و ۲۲۶ فقره پروانه بهره برداری با اشتغال زایی ۵۶ هزار و ۱۱۰ نفر و سرمایه گذاری چهار هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان در استان موجود است.
 

کد خبر 471763

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha