مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
۰ نفر

دمای هوای نقاط مختلف استان بوشهر پس از باران اخیر چهار تا شش درجه کاهش‌یافته است.

سرمای هوا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بارش‌های هفته گذشته، دمای هوا از پنجشنبه روند کاهشی داشته است و طبق اعلام هواشناسی دما ۴ تا ۶ درجه نسبت به‌پیش از باران کم شده است.

امروز هم مانند دو روز گذشته در برخی جاده‌ها ازجمله ورودی بوشهر مه غلیظ صبحگاهی وجود داشت.

رئیس گروه پیش‌بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: به علت وجود رطوبت بالا و نبود سکنه، امروز نیز در جاده‌ها شاهد مه غلیظ صبحگاهی بودیم درحالی‌که در نقاط شهری مه رقیق بود.  

زهرا راستگو افزود: کمترین میزان دید براثر مه از بوشهر گزارش‌شده که سه کیلومتر بوده است و در دیگر نقاط شهری استان یا مه نداشتیم یا بسیار رقیق بوده است.

او همچنین با اشاره به کاهش چهار تا شش‌درجه‌ای دما نسبت به زمان پیش از باران، عنوان کرد: صبح امروز جم با ۵.۴ درجه سانتی‌گراد کمترین دما و خارگ با ۱۷ درجه بیشترین دما را داشته است.

رئیس گروه پیش‌بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای دیلم نیز صبح امروز ۶، برازجان ۹، عسلویه ۹.۴، بوشهر و گناوه ۱۲ و دیر ۱۴ درجه ثبت‌شده است.

راستگو ادامه داد: دیروز هم دیر با ۲۵ درجه بیشترین دما را در استان داشته و جم در گرم‌ترین ساعات دمای ۱۸، دیلم، گناوه، خارگ و بوشهر ۲۰، برازجان ۲۲ و عسلویه ۲۴ درجه را تجربه کرده است.

او همچنین از آرام بودن شرایط جوی و دریایی تا روز چهارشنبه خبر داد و بیان کرد: تا این روز باران نداریم.

کد خبر 471755

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بوشهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha