مهربد شاملی با موفقیت در رقابت‌های بین‌المللی کارتینگ امارات مورد توجه تیم‌های حرفه‌ای قرار گرفت و پس از انجام تست‌های لازم به عضویت تیم فرمول ۴ اکسل انگلیس درآمد.

مهربد شاملي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مهربد شاملی که سابقه حضور در مسابقات جهانی روتن مکس پرتغال را هم در کارنامه خود دارد، در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ در مسابقات کارتینگ جونیور قهرمانی کشور با کسب مقام قهرمانی (۲۰۱۷-۲۰۱۸) و سومی (۲۰۱۶) درخشید و با رسیدن به مقام دومی در رده سنیور در سال ۲۰۱۸ و نیز نایب قهرمانی در مسابقات کارتینگ امارات در مقابل حریفان اروپایی مورد توجه تیم‌های حرفه‌ای واقع شد و پس از موفقیت در تست‌ها همراه تیمش در مسابقات فرمول ۴ که همزمان با مسابقات فرمول یک برگزار می‌شود ، شرکت خواهد کرد.

در هفته‌های اخیر هم این ورزشکار در مسابقات کارتینگ امارات علی‌رغم شروع بسیار عالی، در پیچ آخر با بدشانسی مواجه شد و پس از تصادف به مقام سومی کارتینگ رسید. همچنین در آخرین دور مسابقات فرمول ۴ در رقابت با ۱۳ راننده حرفه‌ای اروپایی به مقام هشتم رسید.

برند مای در راستای فعالیت‌های خود برای حمایت از ورزشکاران جوان و آتیه‌دار، تصمیم به حمایت از این ورزشکار با استعداد ایرانی گرفته است.

کد خبر 471687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha