ر m یس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم کوتاه «مهتک» از این استان به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد راه یافت.

فیلم کوتاه

به گزارش همشهری آنلاین، محمدشریف اسلامی  در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این فیلم کوتاه از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و کارگردان آن نیز سعید کریمی است.

وی افزود: این فیلم کوتاه با رویکرد اجتماعی به موضوع گهواره و به فراموشی سپردن آن در بسیاری از نقاط کشور به ویژه کهگیلویه و بویراحمد پرداخته است.

ر m یس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۴۲۰ اثر از سراسر کشور به این جشنواره ملی ارسال شد که پس از بررسی و ارزیابی هیأت داوران ۶۷ مورد آنها راهی مرحله نهایی شد.

اسلامی عنوان کرد: سومین جشنواره ملی فیلم ۱۸۰ ثانیه ‌ای پاسارگاد دی ماه ۱۳۹۸ و با مشارکت حوزه هنری و بانک پاسارگاد کشور در تهران برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: محورهای این جشنواره ملی شامل مسؤولیت‌ های اجتماعی از قبیل تکریم خانواده، حفظ منابع‌ ‌طبیعی و محیط‌ زیست، اهدای عضو، همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی و حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی است.

اسلامی گفت: مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره ملی شناسایی و بهره‌گیری از استعدادهای هنرمندان کشور و جلب افکار عمومی برای تحقق هر چه بهتر این محورهاست.

کد خبر 471662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha