مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون به سه هزار و ۹۰۲ طرح اشتغال روستایی در استان ایلام تسهیلات پرداخت شده است.  

تسهیلات به مددجویان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، شکرالله شیرخانی گفت: استان ایلام در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری در کشور، در رده استان‌های برتر قرار دارد و موفق به جذب بیش از سقف اعتبارت اشتغالزایی شده است.  

وی گفت: تاکنون ۳ هزار و ۹۰۲ طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۲۱۸ میلیارد و دویست میلیون تومان و ایجاد پنج هزار و ۷۹۱ شغل در استان ایلام پرداخت شده است.  

شیرخانی افزود: از جمله اهداف مهم در اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری: توانمندسازی روستاییان و عشایر، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری است.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی، تثبیت اشتغال پایدار، تامین بخش مهمی از نیازهای ضروری کشور در استان‌ها و تکمیل زنجیره تولید و حمایت از واحدهای تولیدی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.  

وی تاکید کرد: این تسهیلات با سود ۴، ۶ و ۱۰ درصد پرداخت می‌شوند و در صورت تخطی گیرنده، از جمله عدم ایجاد اشتغال تعهد شده یا عدم تحقق طرح، سود تسهیلات اعطایی با نرخ ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد.  

کد خبر 471535

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha