رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، محور چالوس بعد از ظهر جمعه ۲۹ آذرماه یک طرفه می‌شود.

محور کرج - چالوس بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳۰ آذر ادامه دارد.  رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز جمعه ۲۹ آذرماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۳۰ آذرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

او افزود: آمد و شد خودروها از ساعت ۱۷ امروز جمعه ۲۹ آذرماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۳۰ آذر از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۲۹ آذرماه از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳۰ آذرماه، از جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 471514

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha