امریکن ایرلاینز و بریتیش ایرویز از نظر کیفیت غذا و نوشیدنی، راحتی صندلی‌ها و ارزش خدماتی که در برابر پول بلیت ارائه می‌دهد بدترین خطوط هوایی در مسافت‌های طولانی شناخته شدند.

هواپيمايي سنگاپور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، همزمان با آغاز فصل تعطیلی‌های مربوط به پایان سال میلادی فهرست بهترین و بدترین خطوط هوایی از نظر مسافران منتشر و مشخص شد طبق معمول سنگاپور ایرلاینز در مسافت‌های طولانی بهترین خط هوایی دنیاست. این در حالی است که بر اساس پیش‌بینی‌ها، سنگاپور سال آینده جای خود را در صدر به ایر نیوزیلند می‌دهد و یک رتبه در رده‌بندی سقوط می‌کند.

دومین خط هوایی برتر دنیا در مسافت‌های طولانی قطر ایرویز است و ایمیریتس پس از آن در رده سوم قرار دارد. ویرجین آتلانتیک، کی‌ال‌ام، ایر ترنست، تای ایرویز و دلتا ایرلاینز هم به ترتیب در رده‌های چهارم تا هشتم ایستاده‌اند. نکته عجیب اما رده‌های ۱۳ تا ۱۵ رده‌بندی بهترین خطوط هوایی مسافت‌های طولانی است که به ترتیب به اتحاد ایرویز، بریتیش ایرویز و امریکن ایرلاینز اختصاص یافته است.

بر اساس آماری که از تجربه ۶۵۰۰ شرکت ترتیب‌دهنده سفرهای مربوط به تعطیلی‌های پایان سال جمع‌آوری و تحلیل شده، برییتش ایرویز پس از آمریکن ایرلاینز بدترین خط هوایی مسافت‌های طولانی است. این شرکت بریتانیایی چهار سال پیش بهترین خط هوایی مسافت‌های کوتاه بود و حالا فقط توانسته ۵۵ درصد رضایت مسافران خود را از نظر کیفیت غذا، راحتی صندلی و ارزش پول بلیت در برابر خدمات کسب کند.

در بالای جدول، سنگاپور ایرلاینز ۸۸ درصد آرای مثبت مسافران و شرکت‌های مسافرتی را به دست آورد و چهار ستاره از پنج ستاره ممکن را از آن خود کرد. ضمن اینکه امریکن ایرلاینز با صدور یک اطلاعیه بلندبالا به این رده‌بندی واکنش نشان داد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «۱۳۰ هزار کارمند ما هر سال به ۲۰۰ میلیون مسافر خدمات ارائه می‌دهند و ما هر روز ۶۸۰۰ پرواز به ۳۶۵ مقصد در ۶۱ کشور داریم.»

کد خبر 471459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha