مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

سید ابراهیم میرعبدالعظیمی، پیرترین راننده تاکسی رشتدر آیینی از سوی اعضای شورای اسلامی این کلان‌شهر تجلیل شد.

سید ابراهیم میرعبدالعظیمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پیرترین راننده تاکسی کلان‌شهر رشت در استان گیلان با ۸۳ سال سن در مسیر صیقلان به حاجی بیشه مسافر جابه جا می‌کند و به شغلش علاقه زیادی دارد، او با حضور در جمع اعضای شورا و خبرنگاران از خاطراتش از شغل رانندگی تاکسی گفت، این که چگونه کیفی را که مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان توسط خانمی در ماشین جا مانده بود، را به صاحبش برگرداند.

سیدابراهیم میرعبدالعظیمی بیان داشت: ۶۳ سال مشغول به کار با تاکسی و جابجایی مسافران هستیم و کارم را بسیار دوست دارم اکنون نیز روزانه شش صبح تا دو بعدازظهر در مسیر صیقلان و حاجی بیشه کار جابجایی مسافر را انجام می‌دهم.

وی با تاکید بر این که راننده تاکسی باید با مسافران برخورد خوبی داشته و دارای اخلاق باشد، ادامه داد: زمانی که تاکسی از پارکینگ بیرون آورده می‌شود، دیگر برای راننده نیست بلکه برای مردم و جابجایی آنهاست بنابراین باید تابع مردم باشد.

میرعبدالعظیمی اظهار داشت: متاسفانه یک عده از رانندگان تاکسی کارهای مختلفی انجام می‌دهند، زمان کشاورزی و یا سایر موارد شامل بارندگی، کمتر دیده می‌شوند، البته رانندگانی هستند که با احساس مسئولیت، با اخلاق و احترام به این حرفه مشغول هستند و رضایت مسافر برایشان اهمیت زیادی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت سازمان بر فعالیت رانندگان تاکسی خاطر نشان کرد: این رانندگان نسبت به جابجایی مسافران مسئولند بایستی با احترام به مسافر به وظایف خود عمل کنند.

به مناسبت روز ملی حمل و نقل علاوه بر این راننده تاکسی، یک راننده اتوبوس و یک راننده مینی‌بوس نیز از سوی اعضای شورای اسلامی کلان‌شهر رشت مورد تجلیل قرار گرفتند.

رشت، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

کد خبر 471411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha