چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار با کویت سه‌شنبه شب (6 فروردین) در ورزشگاه الکویت، انجام شد.

 گزارش مهر، دراین تمرین که به مدت یکساعت و زیر نوربرگزار شد، ملی پوشان یک تمرین شاداب و با نشاط را برگزار کردند و به مرور آخرین برنامه‌های تاکتیکی کادرفنی برای دیدار با کویت پرداختند.

در این تمرین ارسال توپ ازکناره‌های زمین، پاس‌های تک ضرب، ضربات ایستگاهی و شوت به دروازه از مهم‌ترین بخش‌های مراحل نهایی آماده سازی تیم ملی بود.

علی دایی و محمد احمد‌زاده برعملکرد ملی پوشان نظارت داشتند و نکات لازم را در حین تمرینات به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

رودباریان، مهدی رحمتی و میثاق معمارزاده دروازه بانان تیم ملی نیز بطور جداگانه زیرنظر بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی به تمرینات اختصاصی پرداختند که هرسه دروازه‌بان تیم ملی بسیار آماده و سرحال نشان دادند با این وجود به نظر می رسد شانس مهدی رحمتی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی بیش از دو دروازه بان دیگر است .

به گفته مربیان تیم ملی، تیم کشورمان برای دیداربا کویت برنامه‌های تاکتیکی ویژه‌ای را در دستور کار دارد و با ترکیبی هجومی به میدان خواهد رفت. برهمین اساس ترکیب تیم ملی نیز نسبت به دیدار تدارکاتی روز دوم فروردین با بحرین دستخوش چند تغییرخواهد شد [بیشتر] و تعدادی از بازیکنان سرعتی از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار خواهند گرفت.

قبل از آغاز تمرین شب گذشته علی دایی دقایقی با ملی پوشان به گفتگو پرداخت و ضمن تاکید برحساسیت نتیجه دیداربا کویت ازبازیکنان خواست با تمام توان برای کسب پیروزی در این دیدار تلاش کنند. 

وی خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: قابلیت‌های فنی شما بسیار بالاتر است اما نباید این ویژگی مثبت باعث شود که حریف را دست کم بگیریم. کویت با شکستی که در دیدار اول خود داشته در این بازی بدنبال جبران آن نتیجه است و باید کاملا مقابل این تیم هوشیار باشیم.

دایی تاکید کرد: من به آمادگی و توانایی تک تک شما اعتقاد دارم و اطمینان دارم این انگیزه و توان در شما وجود دارد که کویت را در زمین خودش شکست دهید.

تیم ملی در آخرین جلسه تمرینی خود هیچ بازیکن مصدوم و آسیب دیده نداشت. این تیم در دیدار امشب مقابل کویت با آمادگی کامل و با تمام نفرات خود به میدان خواهد رفت.

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کویت در دور رفت از مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی 2010 ساعت 20:45 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه الکویت برگزار خواهد شد.

کد خبر 47139

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز