مدیرکل پدافند غیرعامل استان همدان بابیان این‌که اعضای تشکیل‌دهنده انجمن‌های پدافند غیرعامل نباید به عده‌ای خاص محدود شود، گفت: کارگروه‌ها باید با توجه به تخصص و مبانی علمی شکل گیرند.

غیرعامل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حمید خاورزمینی از برگزاری فراخوان دعوت از کسانی که در حوزه کاری پدافند غیرعامل به‌صورت علمی کار می‌کنند خبر داد و گفت: طبق تصمیم اتخاذشده با مبانی علمی پیش می‌رویم و از کارهای سلیقه‌ای دور خواهیم شد.

خاورزمینی بابیان این‌که در راستای فعال کردن کمیته علمی کسانی که علاقه‌مند به این حوزه هستند و بدون چشم‌داشت مادی وارد کار می‌شوند موردتوجه خواهند بود، گفت: فعالیت‌ها را به سمت مشارکت دادن شهروندان در موضوع پدافند غیرعامل سوق خواهیم داد.

وی بابیان این‌که تاکنون افراد بسیاری برای این انجمن اعلام آمادگی کرده‌اند که توانایی‌های علمی آنها سنجیده می‌شود، گفت: با استفاده از تجربیات کاری و علمی به‌دست‌آمده مجموعه‌ای ایجاد می‌شود که از دستاوردهای موجود در جامعه استفاده کند.

خاورزمینی بابیان این‌که نباید تجربه‌ها را نادیده گرفت کما اینکه گاه کارشناسان پیشنهادهایی ارائه می‌دهند که موجب حفظ جان و مال مردم می‌شود، گفت: در دانشگاه‌ها و مراکز پرورش متخصصان فراخوان ارائه‌شده تا مجموعه‌ای پربار ایجاد شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان همدان بابیان این‌که تشکیل انجمن‌ها نباید به عده‌ای خاص محدود شود، گفت: پدافند غیرعامل استان همدان ۱۱ کارگروه دارد که یکی از این آنها کارگروه امنیتی - انتظامی است که به این بخش ورود نمی‌کنیم اما ۱۰ کارگروه دیگر باید با توجه به تخصص و توجه به مبانی علمی پیش بروند.

وی گفت: تغذیه فکری و کمک برای حل مسئله و درمجموع ایجاد هیئت اندیشه‌ورز در کمیته علمی دنبال می‌شود.

خاورزمینی بابیان این‌که کمیته علمی برای حل مشکلات پدافند غیرعامل راه‌حل ارائه می‌دهد، گفت: باید ساختاری پایدار تعریف شود.

کد خبر 471343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha