دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران برای نوروز ۹۹ با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان آغاز به کارکرد.

سفر نوروزی استان تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران روز چهارشنبه در جلسه شورای معاونین بابیان این‌که ایام نوروز ۹۹ با سال‌روز مبعث پیامبر گرامی اسلام هم‌زمان‌شده است گفت: برگزاری ویژه جشن‌ها موردتوجه این نهاد بوده چراکه باید برای تبدیل تهران به یکی از مقاصد برتر گردشگری کشور در افق ۱۴۰۴ تلاش کرد.

پرهام جان‌فشان افزود: تلاش می‌کنیم تا اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران در نیمه اول دی‌ماه به ریاست استاندار تهران برگزار شود.

جان‌فشان گفت: امیدواریم با جلسات و برنامه‌ریزی‌هایی در حال انجام، در سال ۹۹ بیشترین تعداد گردشگر ورودی به استان و برنامه‌های تهران‌گردی و مراسم نوروز گاه را در سطح استان میزبانی کنیم.

طرح خدمات سفر نوروزی همه‌ساله از ۲۵ اسفندماه تا ۱۶ فروردین‌ماه ادامه دارد که در سال گذشته با شروع طرح خدمات سفر نوروزی، امسال بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و فرهنگی استان تهران دیدن کردند.

در حال حاضر با شروع طرح خدمات سفر نوروزی، امسال بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و فرهنگی استان تهران دیدن کردند.

کد خبر 471334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha