مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
۰ نفر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان هشدار داد: مجموعه بازار نیازمند یک ایستگاه کوچک اما مجهز به تجهیزات لازم آتش‌نشانی است.

بازار بزرگ کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رضا میرزایی با اشاره به تاریخی و قدیمی بودن بازار بزرگ شهر کرمان، گفت: این اثر تاریخی در معرض خطر حریق است که باید برای جلوگیری از این اتفاق و حفظ این مجموعه تاریخی اقداماتی انجام شود.

وی بر لزوم تجهیز مجموعه بازار به سیستم اعلام و اطفای حریق خبر داد و گفت: با توجه به مسقف بودن بازار در صورت وقوع آتش‌سوزی، امکان ورود خودرو به قسمت‌هایی از این مجموعه امکان‌پذیر نیست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه مجموعه بازار نیازمند یک ایستگاه کوچک اما مجهز به تجهیزات لازم آتش‌نشانی است، افزود: باید مسئولان امر فضایی را به استقرار چند موتورسیکلت و وسایل آتش‌نشانی در مجموعه بازار اختصاص دهند.

میرزایی با اشاره به اینکه مجموعه بازار یک اثر میراثی و زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان است، افزود: در صورتی که اعتباری از سوی میراث فرهنگی، استانداری تامین و در اختیار شهرداری قرار گیرد ایستگاه آتش‌نشانی در محدوده مجموعه بازار راه‌اندازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: از سوی ارگان‌های یاد شده باید هرچه سریع‌تر مجموعه بازار به سیستم اعلام و اطفای حریق تجهیز شود زیرا حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند و در صورت وقوع قطعا خسارات جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تصریح کرد: به زودی بازدید ایمنی از تمامی واحدهای صنفی موجود در مجموعه بازار انجام و مسائل و مشکلات موجود در هر مغازه به صاحبان آنها جهت رفع هرچه سریعتر اعلام می‌شود.

وی یاداور شد: تهیه نقشه ممیزی ایمنی بازار کرمان نیز در دست انجام است.

کد خبر 471226
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha