چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: بخشی از خیابان سلمان فارسی اهواز نبش خیابان شهید ادهم به دلیل جمع شدن آب دچار فرونشست شده‌ است.

فرونشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا عالیپور چهارشنبه ۲۷ آذر، بیان کرد: این فرونشست در محدوده‌ای به وسعت ۲۰ متر بوده است و یک تابلوی برق نیز در آن اطراف بوده است.

مدیر امور اجرایی شرکت آب و فاضلاب اهواز نیز در این خصوص گفت: روز گذشته بخشی از شبکه فاضلاب در خیابان ادهم فرونشست کرد که تا پاسی از شب آن را تعمیر کردیم. اما امروز دوباره بخش دیگری از این خیابان دچار فرونشست شد درحالیکه تاسیسات ما در این نقطه نبود.

بارش باران در اهواز از دیشب باعث آبگرفتگی بسیاری از مناطق شده و در برخی دیگر از محله‌ها نیز آب به درون خانه‌ها رفته و یا فاضلاب سرریز کرده است. تعدادی از مناطق شهرستان کارون نیز که از حدود ۱۰ روز پیش و همزمان با بارندگی دچار آبگرفتگی شده بود در بارندگی شب گذشته وضع بحرانی پیدا کرده است.

اهواز فاقد شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی است به گفته مسوولان شهرداری اهواز  به دلیل هزینه سنگین برای اجرای این شبکه، شهرداری تاکنون آن را اجرا نکرده است. از سوی دیگر طرح جامع فاضلاب اهواز نیز به دلیل آنچه مسوولان شرکت آبفا "کمبود اعتبار " عنوان می کنند،  اجرایی نشده است.

کد خبر 471131

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha