چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
۰ نفر

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مشتریان می‌توانند به مناسبت شب یلدا اینترنت ویژه و مکالمه رایگان تلفن ثابت را از مخابرات هدیه بگیرند.

شب یلدا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت افزود: با هدف بهره‌مندی بیشتر مشتریان از خدمات مخابراتی و تحقق شعار ارتباطی فراگیر، هدیه ویژه مکالمه رایگان درون شبکه‌ای تلفن ثابت و اینترنت با تعرفه یلدایی در شب یلدا برای مشتریان تهیه شده است.

وی خاطر نشان ساخت: مشتریان می‌توانند از مزایای طرح مکالمه رایگان درون شبکه‌ای تلفن ثابت (از تلفن ثابت به تلفن ثابت درون استانی) که از ساعت ۲۰ شنبه ۳۰ آذر ماه جاری آغاز و در ساعت ۸ صبح یکشنبه یکم دی ماه ۹۸ به پایان می‌رسد بدون هیچ هزینه‌ای استفاده نمایند.

وی یادآور شد: برای مشتریان اینترنت پرسرعت، بسته‌هایی با تعرفه یلدایی در سه حجم از جمعه ۲۹ آذر ماه جاری تا دوشنبه ۹ دی ماه  به مدت ۱۰ روز در نظر گرفته شده است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: بسته‌های اینترنت یلدایی مخابرات به صورت "بسته ویژه اول با میزان ترافیک بین‌الملل ۲ گیگابایت به قیمت یک‌هزار و نهصد تومان، "بسته ویژه دوم با میزان ترافیک ۵ گیگابایت و باقیمت سه هزار و ۷۵۰ تومان" و "بسته سوم با میزان ترافیک ۱۰ گیگابایت به قیمت پنج هزار و پانصد تومان" با مدت زمان مصرف یک روزه در این بازه زمانی به مشتریان ارائه می‌شود.

وی به طرح ها و کمپین‌های مخابرات منطقه کردستان در مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای حمایت از مشتریان، رعایت اصل مشتری‌مداری و اثبات وفاداری مخابرات در قبال اعتماد مشتریان صورت می‌گیرد.

حکمت با بیان اینکه مشتریان به عنوان سرمایه‌های اصلی مخابرات می‌توانند در بهبود و روند ارائه خدمات با پیشنهادات علمی و کارشناسی شده در حوزه‌های مخابراتی ما را یاری نمایند، افزود: اعتماد و تعامل دو سویه مشتریان و مخابرات، موجب پیشرفت اهداف شرکت مخابرات ایران در راستای ارائه محصولات و خدمات مخابراتی می‌شود که خوشبختانه تاکنون در تحقق این مهم موفق بوده‌ایم.

گفتنی است؛ در حال حاضر مخابرات منطقه کردستان به تعداد ۴۹۰ هزار و ۴۴۲ مشترک تلفن ثابتِ با ضریب نفوذ ۲۹/۸ درصد و تعداد ۹۸ هزار و ۱۰۵ مشترک ADSL در استان خدمات ارائه می‌دهد.  

کد خبر 471069

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha